kojowe, szkolenie żeglarskie, opieka kapitana, ubezpieczenie jachtu
dojazdu i powrotu do miejsca zaokrętowania, indywidualnego ubezpieczenia KL i NNW, składki do kasy jachtowej 150 zł/osoba na PPP (paliwo, portowe opłaty, prowiant)
Realizacja trasy będzie zależna od warunków pogodowych na Bałtyku. O jej wyborze decyduje kapitan na podstawie oceny sytuacji pogodowej. Możliwe do zrealizowania trasy:
Kołobrzeg – Bornholm (Ronne, Hasle, Alinge, Svaneke, Tejn, Nexo, Hammerhavn) – Kołobrzeg
Kołobrzeg – Christianso – Utklippan - Kołobrzeg
Kołobrzeg – porty polskiego wybrzeża (Świnoujście, Dziwnów, Kamień Pomorski, Mrzeżyno, Ustka, Darłowo) – Kołobrzeg
Kołobrzeg – Rugia (Sassnitz, Lohme) – Kołobrzeg
Kołobrzeg – Ruden – Zatoka Greifswaldzka - Kołobrzeg
Rejs stażowo-szkoleniowy
Program treningu podczas rejsu:
Pożeglujemy na Wyspę Thora i w zależności od siły i kierunku wiatru odwiedzimy któryś z portów wyspy, może będzie to Svaneke. Port będący najbardziej wysuniętym na wschód miastem na terytorium Danii. A w nim… zabytkowe domki, dworek Holstgarden, tramwaj konny, pięciokominowa wędzarnia „Rogeri” zbudowana w 1919 roku i… piaszczysta plaża 300 metrów na północ od portu.
Możliwy również jest wariant opłynięcia wyspy od zachodu i wejście do Hasle. Tu, oprócz potężnego portu, zobaczymy białe kominy największej na wyspie wędzarni – świadectwo historii i rybołówstwa bornholmskiego. Uwagę przyciąga także malowniczy rynek, na którym postawiono tablicę upamiętniającą bohaterów powstania przeciwko Szwedom.
10 Mm na północny – wschód od Bornholmu leży Christiansø, wyspa archipelagu Ertholmene. Większość fortyfikacji – mury, wieże i główne budynki wzniesiono z granitu, którego na wyspie zawsze było pod dostatkiem, ponieważ jest ona jedną wielką skałą. Zabytkowa zabudowa wysp, wieża Store Tårn, która od ponad stu lat pełni funkcję latarni morskiej, królewski ogród.