Opłatę kojową, szkolenie żeglarskie, opiekę kapitana, ubezpieczenie jachtu, gaz do kuchenki.
Na rejsach na s/y Bara-Bara nie pobieramy kaucji od załogantów.
Opłaty PPP (paliwo, portowe opłaty, prowiant), dojazdu i powrotu do miejsca zaokrętowania, indywidualnego ubezpieczenia KL i NNW (ok. 50zł), zwiedzania i biletów wstępu do atrakcji turystycznych na lądzie
Bergen-Haugesund – Jondal (Hardangerfjord )-Stavanger - Mandal – Lysefjord-Oslo (trasa uzależniona od warunków hydro-meteorologicznych)
stażowo-szkoleniowy
Norweskie fiordy – cud natury ukształtowany przez topniejące lodowce. Ogromne zatoki wcinające się głęboko w głąb lądu z charakterystycznymi niemal pionowymi brzegami powstałymi przez zalanie dolin polodowcowych. Niezliczone odcienie zieleni i błękitu, cudownie czyste powietrze… tam właśnie popłyniemy by podczas tego etapu pokazać Wam chociaż część tego cudu.
Hardangerfjord to grupa fiordów, których granice trudno zidentyfikować. Słynne wodospady, ikoniczna skała Trolltunga, lodowiec Folgefonna, region ten to kwintesencja piękna norweskich krajobrazów. Żeglując w głąb fiordu miniemy liczne hodowle norweskich łososi, ustawiczne pilnowane przez czujne mewy. Hardangerfjord słynie ze 182 – metrowego wodospadu Vøringsfossen wpadającego do doliny Måbødalen.
Rejs zakończymy w Oslo-stolicy Norwegii.
S/y BARA-BARA to dzielny a zarazem wygodny, ogrzewany z dostępem do ciepłej wody, pełnomorski jacht typu bruceo. Można nim żeglować po wszystkich morzach i oceanach, w każdych warunkach, co potwierdza orzeczenie zdolności żeglugowej PZŻ (Polskiego Związku Żeglarskiego). Opis jachtu znajdziecie w zakładce jacht.