Opłatę kojową, szkolenie żeglarskie, opiekę kapitana, ubezpieczenie jachtu, gaz do kuchenki, opłatę PPP (paliwo, portowe opłaty, prowiant)
Na rejsach na s/y Bara-Bara nie pobieramy kaucji od załogantów.
Dojazdu i powrotu do miejsca zaokrętowania, załoganci organizują go we własnym zakresie, ubezpieczenia KL i NNW (ok.50zł), zwiedzania i biletów wstępu do atrakcji turystycznych na lądzie
Kołobrzeg – Klintholm – Kopenhaga – Kalundborg (Marina Gisseløre) – Korsor – Kołobrzeg (ok. 460 Mm) (trasa uzależniona od warunków hydro-meteorologicznych)
szkoleniowo-stażowy dookoła duńskiej wyspy Zelandia
Moda na ciepłe klimaty rokrocznie wywiewa polskich żeglarzy na majówkę do Chorwacji lub Grecji. My jednak zostajemy na naszym morzu, tu bowiem równie dobrze, jeśli nie lepiej, poczuć można smak prawdziwego żeglarstwa. Niecodzienna trasa rejsu oraz założenia programu szkoleniowego zapewnią atrakcyjny trening morski podczas długiego weekendu majowego.
W związku z dużym zainteresowaniem, tegoroczna trasa majówki odbędzie się podobnie jak w poprzednim roku szlakiem rejsów po Bałtyku Południowym dookoła duńskiej wyspy Zelandia.
Program treningu:
S/y BARA-BARA to dzielny a zarazem wygodny, ogrzewany z dostępem do ciepłej wody, pełnomorski jacht typu bruceo. Można nim żeglować po wszystkich morzach i oceanach, w każdych warunkach, co potwierdza orzeczenie zdolności żeglugowej PZŻ (Polskiego Związku Żeglarskiego). Opis jachtu znajdziecie w zakładce jacht.