Opłatę kojową, szkolenie żeglarskie, opiekę kapitana, ubezpieczenie jachtu, gaz do kuchenki.
Na rejsach na s/y Bara-Bara nie pobieramy kaucji od załogantów.
Opłaty PPP (paliwo, portowe opłaty, prowiant), dojazdu i powrotu do miejsca zaokrętowania, indywidualnego ubezpieczenia KL i NNW (ok. 50zł), zwiedzania i biletów wstępu do atrakcji turystycznych na lądzie
Stavanger – Haugesund – Jondal (Hardangerfjord ) - Bergen (trasa uzależniona od warunków hydro-meteorologicznych)
dotrzeć na jęzor lodowca Folgefonna i lodowiec Bondhus w miejscowości Jondal
BRAK MIEJSC! Zapraszamy na kolejne etapy!
Pożeglujemy do Haugesund, niezwykle klimatycznego miasta ukrytego za dwiema wyspami. Nabrzeże jachtowe leży tu w samym centrum miasta, co czyni port naturalnym elementem krajobrazu, a zarazem dobrym miejscem wypadowym na wieczorne zwiedzanie:)
Hardangerfjord to grupa fiordów, których granice trudno zidentyfikować. Słynne wodospady, ikoniczna skała Trolltunga, lodowiec Folgefonna, region ten to kwintesencja piękna norweskich krajobrazów. Żeglując w głąb fiordu miniemy liczne hodowle norweskich łososi, ustawiczne pilnowane przez czujne mewy. Klimat Hardangerfjordu jest bardziej surowy od tych odwiedzanych do tej pory, wzniesienia są wyższe, pobielone śniegiem. Hardangerfjord słynie ze 182 – metrowego wodospadu Vøringsfossen wpadającego do doliny Måbødalen. Dalej na wschód popłyniemy do podnóży jednego z największych norweskich lodowców kontynentalnych, Lodowca Folgefonna. Ujrzymy lodowe masy i bezkresne tereny dokoła…
Kto nie widział…zapraszamy na dek – naprawdę warto!
Rejs zakończymy w Bergen, bramie do kolejnych fiordów, miejscu leżącym u podnóża siedmiu wzgórz.
S/y BARA-BARA to dzielny a zarazem wygodny, ogrzewany z dostępem do ciepłej wody, pełnomorski jacht typu bruceo. Można nim żeglować po wszystkich morzach i oceanach, w każdych warunkach, co potwierdza orzeczenie zdolności żeglugowej PZŻ (Polskiego Związku Żeglarskiego). Opis jachtu znajdziecie w zakładce jacht.